Friday, April 24, 2009

Tooloongg!!


Delima Oh Delima...



Entry kali ni nak mintak tolong kat kengkawan semua, nak tanye ade tak dekat kawasan-kawasan korang buah delima..kot-kot korang pergi pasar ternampak ke..bagitahu aku ek....bukan apa, ni ade kawan aku ni sekarang mengandung 8 bulan duk mengidam buah delima, dari die awal mengandung lagi teringin nak makan buah deliam..sampai termimpi-mimpi...tiap-tiap hari duk mengadu dengan aku kat mana nak cari buah delima ni..puas die cari merata-rata... dah pegi mall yang besar2 (midvalley, alamanda..etc..), pasar pagi, pasar malam, pasar chowkit dan segala semua jenis pasar la tak jumpa2...suami die pun pening.. kawan aku ni pun satu hal, bende yang takde musim duk die mengidam..cubala mengidam la buah tembikai ker, buah anggur ker, betik ker..ni tak buah delima pulak...sampai aku pun termimpi-mimpi jumpa buah delima ni...

Hmm..tapi pasal mengidam ni bukan saje direka-reka, memang keinginan tu datang sendiri..bukan dibuat-buat..jangan ingat mengada-ngada pulak.. pembawakkan budak, cuma wanita yang pernah mengandung je paham macam aku ni.. hihi..


p/s : jangan lupa ek, kalu korang jumpa buah delima ni mesej aku ek, ym ker, email ker..apa2 jelaa..nanti kite boleh bincang nak buat macam maner...heheh..

3 comments:

imma`jamal said...

ala kak... belakang umah imma ade pokok delima ni. byk buahnye.. tp masam la. family ima x mkn pun..

azrin said...

ye ker...masam pun masam la..janji ade..boleh imma pos tak? kire la berapa2..

Natrah Norlin said...

kat jj ade jual..aku dulu ngidam delima..cari kat jj ader..alhamdulillah..

Post a Comment