Wednesday, May 20, 2009

gtalk status..

" Buat isteriku, aku tak mahu dan tak mengharapkan sebarang hadiah darimu. cukuplah sekadar kehadiranmu disisiku pada harijadiku. bagiku dirimu adalah hadiah yang paling berharga buat diriku. semoga kita berkekalan hingga ke akhir hayat....amin."


hmm..ayat ni aku amik kat 'gtalk status' suami aku..terharu tak korang...huhuhu...best kan.. untuk makluman semua selasa depan besday suami aku.. 26 mei..25 mei tu insyaAllah dah gaji..dalam seminggu ni aku duk pikir nak bagi hadiah apa.... blur pun ye...last2 aku tanye.." abang nak apa2 tak ?".. die berkeras tak bagi aku beli apa2.... katenye cukup aku dengan anak2 sebagai hadiah tuk die sampai bile2... Alhamdulillah...rase macam nak meleleh je airmata... tapi disamping itu di dalam hati save bajet aku tuk tahun ni..heheh..( jangan marah ek darling..mama gurau je )...untuk abang..."semoga abang dikurniakan kesihatan yang baik, panjang umur, dan dimurahkan rezeki..amiiinn....

2 comments:

IdzaRis79 said...

pergh..
mmg selamat duit!!!

iswatie "colours of life" said...

haha...en zahili saja cakap mcm tuh coz tau nanti rin beli hadiah tgh bulan rin pau balik duit dia..hahahahahahahahaha


Happy birthday in advanced yer En zahili!

Post a Comment