Wednesday, July 01, 2009

Kepala ku pusing...

Sejak peknan ni macam biasalakan...episod ngada-ngada datang...tapi bukan kite minta...cuba tanye semua orang yangg peknan tu..nak ke kite ni mabuk-mabuk..muntah-muntah...mesti semua orang tak nak punye....aku tak terkecuali...cuma sejak awal peknan hari tu aku cuma tak boleh lapar..lapar ke aku mula nak mabuk...kene ade isi je perut aku ni...selama 2 bulan ni aku berjaya pertahankan..aku tak pernah muntah...kalau mula rase loya cepat-cepat amik minyak angin...tapi pagi tadi semuanya musnah...lepas je aku gosok gigi...aku mula kembang tekak..so apa lagi..melambak..nasib baik perut kosong..just kuar air je...kalau ade isi...isshhh...perit tekak den...kire ni kali pertama aku muntah...ingat dapat bertahan....hampeeehh...

Tahap kemalasan aku pulak dah sampai tahap maksima..lebih-lebih lagi bila dah jumpa doktor....mase scan doktor kate rahim aku turun..doktor kate bahaya...mudah-mudahan baby tak apa-apa..insyaAllah...so tak boleh la nak ligat sangat buat keje..kene banyak rehat...so kalau dah duduk tu mmg serba serbi malas...aku jadi puan besar....tapi nak taknak kene gak buat....tekak pun dah mula ngada2...takde selera nk masak..apa lagi nk mkn masakan sendiri...kalau beli lauk luar..sedap je plak tu..

Keje di PID lagi la...korang paham-paham la ek...terima kasih la kat bos aku ni...kak linda yang memahami..kalau tak dah lama aku dapat memo...heheh......ni je coretan petang ni...saje je ni..sebab mata aku dah mula nak layu...kak linda takde..die pi kursus kat UKM tu...boring den....adios!!

1 comments:

jom makan said...

salam rin,tahniah nak dapat baby lagi...mana tau dapat baby lelaki plk...
awal2 ngandung biasalah muntah2 ni...jg diri ya..tq sudi jadi follower saya...

Post a Comment